Ahmet Cevdet Paşa Anadolu Lisesi'nin ortak olduğu La Route Europeenne Des Legendes koordinatör olduğu "Virtual Games for Real Life Skills" adlı 2020-1-FR01-KA226-SCH-095331 referans nolu projemiz Fransa Ulusal Ajansı tarafından hibelendirilmiştir.
Proje özeti:
Gençlerin temel yetkinliklerinin ve çapraz becerilerinin kalitesini ve uygunluğunu iyileştirme ihtiyacı, son on yılda tüm AB ülkelerinin bir önceliği olmuştur. Yaratıcılık, öğrenmeyi öğrenme, dijital yeterlilik, eleştirel düşünme, girişimcilik, problem çözme ve diğer çapraz beceriler ve yetkinlikler, 21. yüzyılın dijital ekonomisinde yenilik ve katılım için gittikçe daha önemli hale geliyor.
Oyun tabanlı öğrenmede yapılan araştırmalar, oyunların bir eğitim aracı olarak kullanılmasının daha derin öğrenme için muazzam fırsatlar sağladığını açıkça göstermiştir. 13-17 yaş arası gençler. kitlesel çok oyunculu çevrimiçi oyunlarda günde ortalama 5,5-7 saat harcıyor ve bu yaş grubundaki en popüler olanlar, Roblox ve Minecraft, ayda 70 milyon oyuncuya sahip. Roblox ve Minecraft, gençler için en iyi çevrimiçi eğlence platformları olsa da, eğitim potansiyelleri henüz tam olarak kullanılmadı.
Yukarıdaki bağlamda proje, aşağıdaki amaçlarla bu oyunların potansiyelini kullanmayı amaçlamaktadır:
- çapraz becerilerin edinilmesi (dijital, yumuşak, istihdam edilebilirlik, girişimcilik)
- "sınıf" ile sınırlı olmayan, her zaman, her yerde kullanılabilen ve gençlik çalışanlarının / eğitmenlerinin / öğretmenlerinin ve ailelerinin gençlerin öğrenme sürecine tam anlamıyla katılabilecekleri ve destekleyebilecekleri yaygın dijital öğrenme ortamlarının sağlanması.
Projenin doğrudan hedef grupları 13-19 yaşlarındaki gençler, gençlik çalışanları ve ailelerdir.
Project Summary:
The need to improve the quality and relevance of the key competencies and transversal skills of young people has been a priority of all EU countries in the last decade. Creativity, learning to-learn, digital competence, critical thinking, entrepreneurship, problem-solving, and other transversal skills and competencies are emerging as more and more important for innovation and participation in the digital economy of the 21st century.
Research in game-based learning has clearly demonstrated that using games as an educational tool provides immense opportunities for deeper learning. Young people aged between 13-17 y. spend on average 5,5-7 hours/daily in massively multiplayer online games, and the most popular ones among this age group, Roblox and Minecraft, have 70 million players monthly. While Roblox and Minecraft are the top online entertainment platforms for teenagers, their educational potential has not been fully harnessed yet.
In the above context, the project aims at utilising the potential of these games with the following objectives:
-the acquisition of transversal skills (digital, soft, employability, entrepreneurship)
-the provision of non-formal digital learning environments which are not "classroom" confined, can be used anytime, anywhere, and in which youth workers/trainers/teachers and families can fully engage and support the learning process of young people.
The direct target groups of the project are young people 13-19 y, youth workers, and families.
Okulumuz 27 Ekim 2024 pazar günü Coğrafi ve tarihi mekanları ile...
29-10-2024
Adres:
CEVDETİYE BELDESİ YEŞİLTEPE MAH. ATATÜRK BUL. AHMET CEVDET PAŞA ANADOLU LISESI BLOK NO 16A İÇ KAPI NO 1 MERKEZ / OSMANİYE
Telefon
328 834 2008